הצהרת נגישות
החברה פעלה בהתאם להנחיות הנגישות בתקן הישראלי 5568 – "קווים מנחים לנגישות תכנים באינטרנט" לרמה AA. תקן ישראלי זה זהה למסמך הקווים המנחים של הארגון הבינלאומי העוסק בתקינה ברשת – Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.0.
יש לציין כי למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר, ייתכן ויתגלו חלקים באתר שטרם נגישים. אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר כחלק ממחויבותנו לאפשר שימוש בו עבור כלל האוכלוסייה, כולל אנשים עם מוגבלויות.
עזרים לכבדי שמיעה
החברה הציבה בחלק ניכר של חנויות הנוחות ובתחנות התדלוק מכשירי עזר לכבדי שמיעה מסוג "לולאת השראה" על מנת לאפשר ללקוח עם מגבלת שמיעה לשמוע ולהבין את דברי נותן השירות, תוך סינון רעשי הרקע וההפרעות האקוסטיות. התקנת מכשירי השמיעה תושלם בכלל חנויות ותחנות תדלוק הרשת עפ"י לוחות הזמנים שקבע המחוקק.
חניות נכים
במתחמי התחנות קיימים חניות נכים לרשות לקוחותינו. החברה מבצעת ומכשירה בימים אלו חניות נכים לרשות לקוחותיה בכלל חנויות הנוחות ותחנות הדלק, בהתאם לנדרש בתקנות עפ"י לוחות הזמנים שקבע המחוקק.
שירותים
במתחמי התחנות קיימים שירותי נכים לרשות לקוחותינו. החברה מבצעת ומכשירה בימים אלו שירותי נכים והאבזור המתאים לרשות לקוחותיה בכלל חנויות הנוחות ותחנות הדלק, עפ"י לוחות הזמנים שקבע המחוקק. בנוסף, העמידה החברה לחצן מצוקה בשירותי הנכים.
ריהוט
במרבית חנויות הנוחות, קיימות עמדות נגישות לאנשים עם מוגבלות הכוללים דלפק שירות לקוחות המותאם לצורכיהם.
משאבות דלק
לרשות לקוחותינו הבאים למתחם התחנה המאוישת בנציג החברה, שירות תדלוק מלא ללא תוספת דמי שירות ובמחיר הקבוע לשירות עצמי. בהגיעכם לתחנת הדלק ניתן לפנות לאחד מנציגי החברה, ע"י חניית הרכב בסמוך למשאבת התדלוק וביצוע של 3 צפירות לצורך קריאה לנציג שירות בכדי לסייע בהגשת עזרה. לחילופין ע"י לחצן ייעודי לקריאת המוכרן.
נשמח לקבל פניות לקבלת מידע ו/או הצעות שיפור על מנת לשפר את השירות ללקוח.
יצירת קשר
אם נתקלת בקושי לגלוש באתר או יש לך הערה בנושא, צור קשר באחת מהדרכים הבאות:
רכז נגישות: יורם פדל,
דואר: סונול, רח' הגביש 6, נתניה 42507
טלפון: 09-8637798
דואר אלקטרוני: customerservice@sonol.co.il